Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

4 plaatsers

Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van johanv do nov 25 2010, 16:11

Hallo allemaal,

Hieronder de aankondiging voor de derde ronde van onze schrijfwedstrijd.
Evenals bij de tweede ronde is het mogelijk om je verhaal te plaatsen in dit deel van het forum. De verhalen die op 16 februari 2011 hier nog staan, doen automatisch mee aan onze schrijfwedstrijd.

Door je verhaal online te zetten, is het mogelijk om iets te doen met de feedback die je van andere forumgenoten krijgt: doe daar je voordeel mee.
Verder wil ik uitdrukkelijk zeggen dat juryleden niet zullen reageren op de verhalen tijdens de looptijd van de wedstrijd, dit om te voorkomen dat schrijvers hun verhalen niet meer willen laten meedingen.

Ik wens iedereen veel succes en vooral veel creativiteit.

Groeten, Johan

Vanaf 1 januari 2011 tot en met 15 februari kunnen weer verhalen worden ingestuurd voor de schrijfwedstrijd van Schrijverpunt.
In deze derde ronde van deze wedstrijd is het thema: "Een goed voornemen", maar dan wel een goed voornemen dat leidt tot een kleine ramp of eindigt in een complete chaos.
Laat je fantasie de vrije loop en verras ons met de beste bedoelingen die uitlopen op een bizarre ontknoping.
Het verhaal mag maximaal 1.200 woorden bevatten en de jury zal dit keer vooral letten op de originaliteit van de inzendingen. Verder is elk verhaal voorzien van een titel, heeft een duidelijk alinea-indeling en is gecontroleerd op taalfouten. Het verhaal dient uniek te zijn en mag niet eerder ingestuurd zijn voor een andere schrijfwedstrijd.

Behalve plaatsing van het verhaal op Schrijverspunt is dit keer ook een boekenbon van € 25,-- te winnen, te besteden bij Lezerspunt, de boekwinkel voor ander boeken.
Evenals bij de eerdere rondes zal elke inzender een korte feedback krijgen van de jury, dit keer voor 1 maart 2011, de dag waarop de winnaar van de wedstrijd bekend gemaakt wordt.

Meer dan genoeg redenen om aan de slag te gaan.
johanv
johanv
Oude fossiel
Oude fossiel

Man
Leeuw Paard
Leeftijd : 57
Registratie datum : 17-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van Woopsy do nov 25 2010, 16:54

Aloha,

Zou het ook mogelijk zijn dat deze keer het winnende verhaal (na de wedstrijd) hier op het forum besproken wordt?
Lijkt me leuk en leerzaam om te lezen waarom een verhaal gewonnen heeft.

Sjust ee kwestiejun............

Gr Woopsy
Woopsy
Woopsy
?
?

Vrouw
Boogschutter Geit
Leeftijd : 56
Registratie datum : 23-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van johanv do nov 25 2010, 17:29

Hoi Woopsy,

Goed idee.
Het verhaal is straks voor iedereen te lezen op Schrijverspunt en ik zal direct na de bekendmaking een topic hiervoor openen.

Mochten jullie trouwens nog meer ideeën of opmerkingen hebben.
We horen ze graag.

groetjes, Johan


Laatst aangepast door Martine op do nov 25 2010, 18:50; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Mocht moest Mochten zijn.)
johanv
johanv
Oude fossiel
Oude fossiel

Man
Leeuw Paard
Leeftijd : 57
Registratie datum : 17-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van jimhazelhof za dec 04 2010, 23:49

kan ik het verhaal in delen hier neerzetten of moet het meteen volledig. ik ben namelijk niet zeker of het genoeg te maken heeft met goede voornemens. en moet ik er ook nog iets bijzetten van mail adres of wordt de feedback hier als pm verstuurd?
jimhazelhof
jimhazelhof
?
?

Man
Boogschutter Aap
Leeftijd : 31
Registratie datum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van johanv zo dec 05 2010, 10:49

Hoi Jim,

Het mag in delen; ik kijk pas naar de verhalen op 16 februari, wat er dan op de site staat is het verhaal dat meedoet aan de wedstrijd.
Mailadres mag, maar ik kan je natuurlijk ook een om sturen of je stuurt mij een pm met je emailadres.

groeten, Johan
johanv
johanv
Oude fossiel
Oude fossiel

Man
Leeuw Paard
Leeftijd : 57
Registratie datum : 17-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van johanv wo feb 16 2011, 21:53

Hallo allemaal,

De deadline is bereikt en ik zal de verhalen die hier geplaatst zijn doorsturen aan de andere juryleden.
We zijn dit keer met vier juryleden en nemen nu nog twee weken de tijd om alle verhalen te beoordelen.
Rond 1 maart zal het winnende verhaal te vinden zijn op de site www.schrijverspunt.nl

groeten, Johan
johanv
johanv
Oude fossiel
Oude fossiel

Man
Leeuw Paard
Leeftijd : 57
Registratie datum : 17-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van Martine zo feb 20 2011, 20:48

Hebben jullie nog een redelijk altijd inzendingen binnen gekregen?
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van johanv zo feb 20 2011, 21:22

Ja, zeker.
We zijn druk met het lezen en beoordelen, maar het aantal inzendingen was behoorlijk hoog.
johanv
johanv
Oude fossiel
Oude fossiel

Man
Leeuw Paard
Leeftijd : 57
Registratie datum : 17-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt Empty Re: Derde ronde schrijfwedstrijd Schrijverspunt

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum