Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draw me a tree and I tell you more about yourself

2 plaatsers

Ga naar beneden

Draw me a tree and I tell you more about yourself Empty Draw me a tree and I tell you more about yourself

Bericht van cirrus ma jul 13 2009, 01:30

Ik heb iets zeer leuk ontdekt.
Ik heb een dvd ontdekt waardoor ik aan de hand van hoe je een boom tekent je de rest kan vertellen.
Voor mensen die dit graag een keertje proberen.
Post in deze topic je boom en je handtekening (liefst getekend op een papier en dan ingescand)
Ik stuur je dan een pm met alles wat ik aan de hand van je tekening heb kunnen afleiden.
Ik wil graag dan ook wel weten hoe dicht ik het bij sommige dingen had.
Greetings,
cirrus

cirrus
?
?

Man
Leeuw Kat
Leeftijd : 36
Registratie datum : 19-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Draw me a tree and I tell you more about yourself Empty Re: Draw me a tree and I tell you more about yourself

Bericht van Martine ma jul 13 2009, 01:35

Hmm, wel eens van gehoord. Om uit te proberen, ik heb hier een boom staan die ik ooit heb getekend: https://schrijversforum.actieforum.com/tekenen-f19/mijn-tekenwerk-t102.htm.

Als ik nu een boom zou tekenen zou ik die precies weer zo tekenen. Mijn handtekening heb ik niet digitaal, maar is de meest simpele ooit (maar niet geschikt voor op internet ivm volledige naam)
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Draw me a tree and I tell you more about yourself Empty Re: Draw me a tree and I tell you more about yourself

Bericht van cirrus ma jul 13 2009, 01:58

Zou je me een duidelijkere tekening kunnen doorsturen?
Als het kan met je handtekening. Ik bekijk die alleen (stuur ze dan via pm).
Alvast bedankt,
cirrus

cirrus
?
?

Man
Leeuw Kat
Leeftijd : 36
Registratie datum : 19-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Draw me a tree and I tell you more about yourself Empty Re: Draw me a tree and I tell you more about yourself

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum