Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap20%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap20%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap0%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap20%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_lcap40%Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Vote_rcap 40% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 5
 
 

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Martine zo jun 19 2011, 23:38

Een klein forumonderzoekje. Het lijkt misschien een onbelangrijk onderzoek, maar voor mij is het op dit moment een heel belangrijk onderzoek. Om schrijverspunt beter te kunnen integreren in het forum in de toekomst, wil ik graag weten waarvoor leden schrijverspunt gebruiken. Tenzij je een reactie geeft, is je stem geheel anoniem!
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Re: Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Rosalena ignota ma jun 20 2011, 20:57

Ik ben er net voor het eerst heen gesurft. (Omwille van dit topic.)
Gezien mijn taalkundige creativiteit al geruime tijd in een dipje zit, heb ik ook helemaal geen ambitie om iets uit te geven. Als er al iets kans zou maken om gepubliceerd te worden, is het toch enkel bestemd voor vakidioten.
Rosalena ignota
Rosalena ignota
?
?

Registratie datum : 21-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Re: Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Martine ma jun 20 2011, 22:17

Bedankt voor je reactie Rosalena. Ik was er al bang voor dat de meeste leden niet zo veel zouden kijken op schrijverspunt.
Officieel werken we nu samen met schrijverspunt, maar ik denk dat de samenwerking op dit moment nog niet zo goed uit de verf komt zoals het zou kunnen komen.
Wist je dat schrijverspunt ook schrijftips bevat?
Of boekrecensies?

Ik hoop in de toekomst schrijverspunt beter (zonder dat het spammerig wordt) te kunnen integreren in het forum.
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Re: Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Marja88 di jun 21 2011, 08:04

Ik moet bekennen dat, tot voor gisteren ik het niet kende.

Ik ben er terecht gekomen omdat ik op zoek was naar diverse schrijversfora en informatie over schrijfwedstrijden.

En via Schrijverspunt kwam ik weer hier terecht Smile
Marja88
Marja88
?
?

Vrouw
Waterman Kat
Leeftijd : 36
Registratie datum : 20-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Re: Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Mijre Gidet di jun 21 2011, 14:55

To be honest: Ik heb er één keertje gekeken, geloof ik. Daarna niet meer.

Mijre Gidet
?
?

Registratie datum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest? Empty Re: Welk onderdeel van schrijverspunt gebruik jij het meest?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum