Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwsbrief nr. 1

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Martine ma okt 11 2010, 22:49

Omdat niet alle leden de nieuwsbrief zullen hebben ontvangen, kan hier de nieuwsbrief alsnog worden gelezen:

Nieuwsbrief nr. 1 Banner-2
Het is alweer langer dan vijf jaar geleden dat Kluitman aankondigde hun forum te sluiten en dat een aantal leden besloot om samen verder te gaan op een nieuw forum. Petra begon op 8 oktober 2005 met het forum dat nu bekend staat als 'het schrijversforum'. Ergens in 2006 heb ik het beheer van het forum overgenomen en in 2008 is het forum verhuisd naar zijn huidige locatie. Het forum bestaat nu dus vijf jaar en het is dus tijd voor een feestje!
Er staat onder andere een meeting op het programma, met een speciale vrijwillige opdracht eraan verbonden. Zie voor meer informatie verderop in de nieuwsbrief.
Ik ben er trots op dat het forum nog bestaat. Al heeft het forum wel zijn up en downs. Het afgelopen halfjaar was absoluut een down voor het forum, maar het lijkt erop dat het forum nu weer in de lift zit en ik hoop dat het forum deze positieve wending vast kan houden. De inzet van leden is hierbij heel belangrijk en ik ben dan ook altijd blij om te zien dat er altijd wel leden zijn die langere tijd actief blijven op het forum.

Martine


Forummeeting
Op zaterdag 20 november is het dan zo ver: eindelijk weer een forummeeting. Tijdens deze meeting zal de viering van het vijfjarig bestaan van het forum voorop staan. Niet alleen leden die nu actief zijn op het forum zijn welkom, maar tevens oud-leden zijn welkom op de meeting.
De details:
Datum: 20 november 2010
Verzameltijd: 13.00 uur
Verzamelplaats: Kabouterhut in Amersfoort (naast Dierenpark Amersfoort)
Kosten: een kleine bijdrage voor het drinken (max. 5 euro)
Opgeven kan via het forum of door een mail te sturen naar martinefrancken@gmail.com
Het is toegestaan om iemand mee te nemen die geen lid is van het forum.

Er is tevens de mogelijkheid om 's avonds te blijven eten in het pannenkoekenhuis, laat even weten of je blijft eten. (Eten is op eigen kosten)
Opgeven kan tot en met 12 november.


Schrijfopdracht
Schrijf een kort verhaal of gedicht over het schrijversforum.
Het mag zowel fictie als non-fictie zijn, zolang het maar over het schrijversforum gaat Wink
Inzendingen kunnen gestuurd worden naar martinefrancken@gmail.com en zullen worden voorgelezen op de meeting.
Insturen kan tot en met 18 november. Laat bij inzending ook weten of je het graag zelf wilt voorlezen of dat het een anonieme inzending betreft.

Promotie
Er is sinds kort een nieuwe categorie op het forum, genaamd Promotie.
Op dit moment bevat deze categorie drie subfora:
- Websites, de oude bekende plek om leuke sites te delen met andere leden;
- Boeken, speciaal voor de leden die al een boek hebben gepubliceerd. Vanaf nu kunnen ze hier hun boek promoten;
- Gezocht, op zoek naar iets wat met schrijven te maken heeft? Plaats hier je oproep!

Schrijversforum - Schrijverspunt - Credit voor ballonnen
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Isis di okt 12 2010, 00:49

Ik heb even de vrijheid genomen om in je post de html-code te vervangen door bb-code. Het forum kan niet overweg met html-code... Wellicht handig om bij een volgende plaatsing van de nieuwsbrief rekening mee te houden Wink
Isis
Isis
Praatgraag
Praatgraag

Vrouw
Boogschutter Buffel
Leeftijd : 38
Registratie datum : 25-10-08

http://www.isisevrinen.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Martine di okt 12 2010, 09:57

Isis schreef:Ik heb even de vrijheid genomen om in je post de html-code te vervangen door bb-code. Het forum kan niet overweg met html-code... Wellicht handig om bij een volgende plaatsing van de nieuwsbrief rekening mee te houden Wink
Bedankt,

het vreemde alleen is: gisteravond werkte de nieuwsbrief wel volledig goed en HTMLcode staat tegenwoordig aan en zou dus moeten werken...
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Carolus zo feb 20 2011, 14:02

Hoe kan er geabboneerd worden op de nieuwsbrief?

Carolus
Nieuweling
Nieuweling

Man
Registratie datum : 20-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Martine zo feb 20 2011, 14:36

Je kunt in je profiel aangeven of je de nieuwsbrief al dan niet wilt ontvangen.

De tweede nieuwsbrief is nog in de maak...
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Carolus zo feb 20 2011, 14:46

Kunnen er ook gewone forummers er aan helpen?

Carolus
Nieuweling
Nieuweling

Man
Registratie datum : 20-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Martine zo feb 20 2011, 14:48

Dat kan, je kan me altijd een privébericht sturen met ideeën voor de nieuwsbrief. Je kunt ook een bericht sturen naar Johan of Isis wanneer mijn inbox vol is.
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief nr. 1 Empty Re: Nieuwsbrief nr. 1

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum