Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen suggestie, meer een vraag....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Geen suggestie, meer een vraag.... Empty Geen suggestie, meer een vraag....

Bericht van Woopsy vr aug 27 2010, 02:54

Schrijven is mijn leven.
Schrijven is hetgeen waar ik niet zonder mee kan.


Zie banner schrijversforum / schrijverspunt boven aan de pagina.


Het zal wel aan mij liggen maar hoe vaker ik de tweede zin lees, hoe onbegrijpelijker ik hem vind.
Is dit vertaald uit een andere taal of moet ik nodig eens iets aan mijn taalgevoel gaan doen?
Gewoon belangstelling hoor, verder niets.

Embarassed




Laatst aangepast door Woopsy op vr aug 27 2010, 02:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik had er niet bij gezet waar ik het gelezen had.)
Woopsy
Woopsy
?
?

Vrouw
Boogschutter Geit
Leeftijd : 56
Registratie datum : 23-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen suggestie, meer een vraag.... Empty Re: Geen suggestie, meer een vraag....

Bericht van Martine vr aug 27 2010, 13:29

Nee, de zin is niet vertaald uit een andere taal. Toen ik de banner maakte heb ik een aantal zinnen opgeschreven die bij mij opkwamen bij het woord schrijven. De tweede zin vond ik erg moeilijk om correct op te schrijven in één zin, beginnend met het woord schrijven.
Ik heb zojuist even overlegd met een taalkenner en volgens hem is het wel correct Nederlands, het ziet er alleen niet mooi uit.
Het kan zijn dat er meer rare dingen in de banner staan, ik ben niet altijd erg goed in fouten checken op banners. Op het vorige logo (een tijdelijk logo) stond scrhijversforum in plaats van schrijversforum.

Ik ben overigens bezig met het maken van een nieuwe banner. Ditmaal wil ik er graag teksten op verwerken van leden van het schrijversforum. Zie hiervoor mijn topic in slowchat.
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum