Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het algemene game-topic

+12
ABC
Thomean
DOminator
dombeer
nadiotastic
Joost
Annette
Navy
Rosali
bas_2312
Wolf
Reginald
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Thomean za jul 18 2009, 22:07

Ik speel op meerdere dingen games... Maar ben nu vooral erg verslaafd aan de oude klassieker Starcraft op de pc. En Monster Hunter Freedom Infinity op de psp. Allebei geweldige spellen!
Thomean
Thomean
Nieuweling
Nieuweling

Man
Vissen Paard
Leeftijd : 34
Registratie datum : 28-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van bas_2312 za jul 18 2009, 23:43

Zat ik laatst hier nog te klagen over dat games als Monkey Island niet meer worden gemaakt.. ben ik nu bezig met de nieuwe Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal. Het is weer awesome!

het algemene game-topic - Pagina 2 Talesofmi101_guybrush-lechuck_lowres
bas_2312
bas_2312
Ome Bas
Ome Bas

Man
Steenbok Buffel
Leeftijd : 38
Registratie datum : 25-10-08

https://www.youtube.com/bas2312

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Reginald ma jul 20 2009, 01:43

Ik ga morgen een PSP aankopen, whooooe Very Happy dat wordt weer fijn knarsetanden boven Castlevania, headbangen op Gitaroo Man, en een enorme batch aan klassiekers van de NES, SNES, GBA en GBC spelen. Ik kan niet wachten *doet rondedansje*
Reginald
Reginald
Huisfilosoof
Huisfilosoof

Man
Leeuw Geit
Leeftijd : 32
Registratie datum : 08-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van ABC ma aug 10 2009, 20:36

Wii sports resort, pff mijn arm auw Razz maar wel fun

verder the Conduit, fps @ wii
ABC
ABC
?
?

Vrouw
Kreeft Paard
Leeftijd : 33
Registratie datum : 11-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Martine ma aug 10 2009, 21:51

Wii spors resort hebben wij ook sinds kort in huis, echt een spel waar je de eerste dag spierpijn van krijgt!

Ik kwam er vlak voor mijn vakantie achter dat mijn konijn het kabeltje van mijn rockband drumstel heeft doorgebeten, waardoor mijn pedaal het niet meer doet...
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van ABC ma aug 10 2009, 22:14

Martine schreef:Wii spors resort hebben wij ook sinds kort in huis, echt een spel waar je de eerste dag spierpijn van krijgt!

Ik kwam er vlak voor mijn vakantie achter dat mijn konijn het kabeltje van mijn rockband drumstel heeft doorgebeten, waardoor mijn pedaal het niet meer doet...

Idd, soms heb ik na 2uur wii sports resort het gevoel dat mijn arm er gaat afvallen.
ABC
ABC
?
?

Vrouw
Kreeft Paard
Leeftijd : 33
Registratie datum : 11-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van DOminator ma aug 10 2009, 22:56

ik houd 't wel lekker op de spellen waar je niet bij hoeft te bewegen Razz

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die ook wel is een text-based spel spelen als tribalwars? (of travian om een iets bekendere te noemen)
die maffiaspellen tellen niet mee, die zijn gaar Razz (A)
DOminator
DOminator
Oude bekende
Oude bekende

Man
Vissen Geit
Leeftijd : 33
Registratie datum : 08-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Martine ma aug 10 2009, 23:09

tribalwars heb ik wel een tijdje gedaan, maar vond ik niet zo leuk.
Ik speel momenteel vooral Popmundo, muzikantje spelen Very Happy en the pokémon moon rpg.

Verder speel ik veel De Sims 3, simpele spellen van Zylom (vooral die met restaurants).

Ik heb een DS waarop ik de laatste tijd vooral Sudoku's doe (terwijl ik ook een aparte console heb voor sudoku's) en Pokémon.

We hebben dus een Wii waar ik onder andere Rockband en Guitar Hero voor heb. Mario Kart heb ik ook veel gespeeld (momenteel wat minder, nu wat meer resort)
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Eruionnyr di aug 11 2009, 06:17

Ik heb een tijd WarRock gespeeld, daarna Combat Arms, beiden First Person Shooters. Na een tijdje werd t saai xD

Nu ben ik na een paar jaar weer eens begonnen met Travian en Online Soccer Manager, en Tribal Wars heb ik een paar jaar geleden ook gedaan maar vond ik minder leuk dan Travian Razz
Eruionnyr
Eruionnyr
?
?

Man
Waterman Registratie datum : 25-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van bas_2312 di aug 11 2009, 22:25

DOminator schreef:ik houd 't wel lekker op de spellen waar je niet bij hoeft te bewegen Razz

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die ook wel is een text-based spel spelen als tribalwars? (of travian om een iets bekendere te noemen)
die maffiaspellen tellen niet mee, die zijn gaar Razz (A)

Ooit lang geleden heb ik wel zo'n maffiaspelletje gespeeld.. omerta ofzo? :p Maar daar was de lol snel af..
bas_2312
bas_2312
Ome Bas
Ome Bas

Man
Steenbok Buffel
Leeftijd : 38
Registratie datum : 25-10-08

https://www.youtube.com/bas2312

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Lann Tavore wo aug 19 2009, 17:18

Ik speel travian^^

Maar mijn favoriete spel is toch Fable2 op de xbox 360, zojuist uitgespeeld maar nog steeds verslaafd^^ Ik heb ook nog een wii, gamecube die plaats heeft moeten maken voor de xbox en een playstation 1 (die blijft geweldig)^^ Ook game ik op mijn pc natuurlijk Razz
Ik speel veel fantasygames, en daar krijg ik soms echt een hoop inspiratie van Wink
Lann Tavore
Lann Tavore
?
?

Vrouw
Vissen Haan
Leeftijd : 31
Registratie datum : 15-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Crescendo do aug 20 2009, 23:47

Ik speel op dit moment Phoenix Wright: Trials and Tribulations. Echt een aanrader voor mensen die veel van lezen houden (dus voor iedereen op deze site =p). Hotel Dusk is trouwens ook een aanrader voor iedereen hier!

Zowel Phoenix Wright en Hotel Dusk zijn voor de DS.
Crescendo
Crescendo
Nieuweling
Nieuweling

Man
Weegschaal Aap
Leeftijd : 31
Registratie datum : 19-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Reginald vr aug 21 2009, 15:45

Kijk, met Crescendo valt te praten. die spellen zijn zeker de moeite waard ^^ ken je Lux Pain, Time Hollow en/of Jake Hunter?
Reginald
Reginald
Huisfilosoof
Huisfilosoof

Man
Leeuw Geit
Leeftijd : 32
Registratie datum : 08-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Crescendo vr aug 21 2009, 16:57

Gek genoeg ken ik ze alle drie niet. Ik neem aan dat ze de moeite waard zijn? (anders had je ze niet vermeld).
Heb even naar je beginpost gekeken en heb gezien dat wij wel dezelfde smaak hebben qua games ^^ Een paar DS-games die ik erg leuk vind, zijn Chrono Trigger, The World Ends with You, Another Code, Castlevania, Professor Layton, Fire Emblem en Animal Crossing, alhoewel de laatstgenoemde na een tijdje enorm gaat vervelen. Ben van plan om binnenkort Flower, Sun and Rain te gaan spelen. Ik verheug me heel erg op Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth en Golden Sun DS =)
Ik heb handhelds trouwens altijd leuker gevonden dan consoles. Ben daarom aan het overwegen een PSP aan te schaffen. Goed idee?
Crescendo
Crescendo
Nieuweling
Nieuweling

Man
Weegschaal Aap
Leeftijd : 31
Registratie datum : 19-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Reginald vr aug 21 2009, 17:18

de PSP is zeker de moeite waard. spellen als Monster Hunter, Castlevania, DJ Max Portable, Gitaroo man, etc etc, de PSP heeft aardig wat goede spellen. Plus, er is altijd nog de mogelijkheid om PSX, GBA, GBC, SNES, NES, MAME, en nog meer consoles hun spellen te spelen, dus de aankoop zeker waard.

momenteel vermaak ik mij kostelijk met Monster Hunter Freedom Unite en DJ Max Portable (ik ben een muziekspellenfreak) op mijn PSP en Jake Hunter Memories of the Past op de DS.

oh, en inderdaad, die drie titels zijn wel de moeite waard als je van Phoenix Wright/Hotel Dusk achtige spellen houdt. Lux Pain was enorm uitgebreid maar had helaas een iets minder goede vertaling (ik vond het wel te doen, maar ik ken mensen die daar op stuk liepen), Time Hollow is niet zo heel groot, maar het verhaal is vermakelijk, en Jake Hunter is een beetje de PW-sfeer, maar dan wat minder wacky.
Reginald
Reginald
Huisfilosoof
Huisfilosoof

Man
Leeuw Geit
Leeftijd : 32
Registratie datum : 08-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

het algemene game-topic - Pagina 2 Empty Re: het algemene game-topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum