Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

e-reader

2 plaatsers

Ga naar beneden

e-reader Empty e-reader

Bericht van Tijgerlelie ma jun 13 2011, 06:28

Hallo!

Ik vroeg me af of iemand van jullie een e-reader heeft? Zo ja bevalt het een beetje?

Gisteren heb ik er eentje besteld in Taiwan (in Europa alleen in Italië te krijgen en die websites doen niet aan Engels Razz). Ik kan niet wachten! Het is deze voor de geïnteresseerde... Goedkoop voor een 8 incher en de extra functie van het notities maken, daarom wilde ik graag deze hebben. Voor ietsje meer dan 200 euro gekocht en daarmee behoorlijk goedkoper dan bijvoorbeeld de Kindle DX van amazon.com.
Tijgerlelie
Tijgerlelie
?
?

Vrouw
Steenbok Draak
Leeftijd : 35
Registratie datum : 09-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

e-reader Empty Re: e-reader

Bericht van Martine ma jun 13 2011, 16:39

Taiwan, dat is gedurfd...
Weet je overigens ook waarom hij niet hier verkrijgbaar is?

Die van amazon schijnt overigens heel erg beperkt te zijn. Ik heb er op Heathrow een tijdje naar een staan kijken voor 145 pond. Gezien de huidige koers een interessante aanbieding. Ik weet niet meer zeker welke uitvoering dat was. In ieder geval een met gratis 3G.
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

e-reader Empty Re: e-reader

Bericht van Tijgerlelie di jun 14 2011, 19:37

Tjah, asus geef officieel geen woord... Hij is in Italië uit en in de US is het afgelast. Denk dat ze te lang over het ontwikkelen gedaan hebben en het nu weer enigszins achterhaald begint te raken of dat de verkoop niet zo goed loopt dat het rendabel wordt. Geen idee Razz

Het apparaat is verzonden... Als het goed is!
Tijgerlelie
Tijgerlelie
?
?

Vrouw
Steenbok Draak
Leeftijd : 35
Registratie datum : 09-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

e-reader Empty Re: e-reader

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum