Het Schrijversforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwsbrief April 2011

Ga naar beneden

Nieuwsbrief April 2011 Empty Nieuwsbrief April 2011

Bericht van Martine do apr 14 2011, 15:23

Nieuwsbrief April 2011 Versie2_1
Nieuwsbrief April 2011
Het is alweer even geleden dat de eerste nieuwsbrief is rondgestuurd met de belofte dat er een maandelijkse nieuwsbrief zou volgen. Oké, dat stond niet expliciet in de nieuwsbrief, maar was oorspronkelijk wel de bedoeling. Helaas is dat mislukt, door organisatorische redenen. Nu is er dan toch eindelijk een tweede nieuwsbrief.

De toekomst van het forum
Discussieer mee over de toekomst van het forum (de toekomst van het forum)! Wat vind jij goed aan het forum? Of wat vind jij slecht aan het forum? Geef je mening op het forum en misschien verandert er wat, of blijft alles bij het oude...
Dat laatste zal in ieder geval niet gebeuren. Zoals je wellicht al weet, heeft het forum sinds een aantal maanden een eigen domein. De bedoeling is om het forum aanstaande zomer naar dit domein te verhuizen. Voordat het zover is, heb ik nog wat hulp nodig bij het testen van de nieuwe forumsoftware. Interesse? Meld je dan via een privébericht bij mij aan.
Het Schrijversforum


De schepping – Johan van de Velde
Met trots presenteer ik hier het boek van Johan. Johan is al jaren een trouw lid van het forum en sinds enkele jaren tevens medebeheerder. Daarom verdient zijn boek absoluut een plek in deze nieuwsbrief. Het boek is uitgegeven via Jaylen Books, een jonge ambiteuse uitgeverij. Je kunt het boek bestellen via Jaylen Books.
En waar gaat het boek dan over?
Op het forum is te vinden waar het boek over gaat:
De schepping.


Nieuwe schrijfopdracht
Er staat weer een nieuwe schrijfopdracht op het forum! Ditmaal is het onderwerp heldenverhaal. Geïnspireerd door de opdracht die ik voor de universiteit moest maken, laat ik jullie nu kennis maken met de theorie van de monomyth. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie uitwerkingen!
Het heldenverhaal


Hoe was de meeting?
[size=12Tja, het is inmiddels alweer bijna een half jaar geleden dat de meeting is geweest en echte verslagen staan nog niet op het forum (overigens wel op de nieuwe website, verstopt). Ik kan in ieder geval zeggen dat het een erg gezellige middag was, zeker één die voor herhaling vatbaar is. Een nieuwe datum is nog niet geprikt, maar ben jij er de volgende keer ook bij?[/size]
Nieuwe leden
Afgelopen twee weken hebben de volgende leden kunnen verwelkomen op het forum:
bjorn.rynders, schlimazlnik en JandeVries.
Nogmaals van harte welkom op het forum!


Verjaardagen
Al een tijdje hebben we een prachtige verjaardagskalender op het forum (helaas denkt hij vandaag dat het 1 mei is). Alle actieve leden die hierin staan krijgen ook braaf keer op keer een eigen felicitatietopic. De maand april is een drukke verjaardagsmaand en de komende twee weken zijn de volgende leden jarig:
14/4: Azaroth
17/4: Halmaethor
17/4: Willow
18/4: Zathura
24/4: enkidu56
Alvast van harte gefeliciteerd!
Tip: ook binnenkort jarig maar sta je er niet tussen? Voer dan op het forum je verjaardag in bij je profiel.


Nieuwsbrief niet meer ontvangen?
Of ken je een lid die de nieuwsbrief niet heeft ontvangen, maar de nieuwsbrief graag wel had ontvangen? In je profiel kun je aangeven of je de nieuwsbrief voortaan wel of niet wilt ontvangen:
Voorkeuren

Bijlagen
Nieuwsbrief April 2011 Attachment
Nieuwsbrief April 2011.docx Originele nieuwsbriefJe hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.(93 KB) Gedownload 0 keer
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsbrief April 2011 Empty Re: Nieuwsbrief April 2011

Bericht van Martine do apr 14 2011, 15:25

Bovenstaande nieuwsbrief is ook per e-mail verstuurt, maar dat was ditmaal geen succes. Iedereen die een hotmailaccount heeft, heeft geen nieuwsbrief ontvangen.
Martine
Martine
Admin
Admin

Vrouw
Waterman Slang
Leeftijd : 35
Registratie datum : 17-10-08

https://schrijversforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum